Vi är mycket stolta över saker vi gjort under åren här finner ni ett ax plock av det bästa:
Det populära tv-programmet "Så mycket bättre"på TV4 har under många år fått inredning och accessoarer från oss. Här "torkade och värmde" vi 2017 års medverkande duo ICONA POP med handdukar från Pendleton.
På begäran av Formex har vi vid flera tillfällen skapat en trendmonter på mässan med alla våra varumärken. Denna gröna oas från 2017 blev en skön inspiration med tapeter, mönster, växter, keramik, glas, textilier, lampor mm från Studio Sankt Paul.
Som spindel i nätet mellan TV4, Hemtex och designern Nadja Wedin. Premiärstudion för hösten 2015 stylades full av Hemtexprodukter, liksom en personlig intervju med Nadja Wedin - som i 3 säsonger producerat säljande mönster till Hemtex.
Tv succén Solsidan är inne på säsong 5 och vi har varit stolt leverantör av interiör och accessoarer sedan start - vilket skapat stor uppmärksamhet.
Leverantör till diverse tv-studio - däribland TV4 nyhetsmorgon - en av flera produktioner vi varit inblandade i.
Stolt leverantör av interiör och accessoarer till inspelningarna av TV4 succéserie säsong 1 och 2. I detta projekt har svensk design prioriterats och nu går serien på export.
Pressvisning våren 2015. I en fantastisk nyrenoverad bostad/studio på Södermalm byggde vi upp ett Hemtex hem med vårens alla nyheter.
Pressvisning våren 2015 i våra lokaler för samtliga varumärken med ett teatertema med olika scener.
Julvisning i för lampproducenten Konsthantverk med produktgenomgång, framtid och sneakpeak. I en mörklagd lokal med enkom några få lampor tända hälsade vi pressen välkomna till en mystisk lokal med glögg och julmusik.
Pressvisning med våra samtliga varumärken. Med 4 utomhusmiljöer presenterades alla nyheter för våren 2014.
Pressvisning hösten 2012 i våra lokaler för samtliga varumärken. Vi byggde om våra lokaler till ett hotell med sovrum, reception, lounge och matsal. Även hotellets piccolos var på plats.
Pressvisning i norska interiörproducenten Slettvolls fina butik på Regeringsgatan i Stockholm. Premiärvisning av sommarens nyheter.
Presslunch hemma hos en av de drabbade familjerna, som inför en samlad press berättade om sin olycka och resan tillbaka till ett helt nytt hem.
Lansering av Paolo Robertos nya varumärke PAOLOS, innehållande färskpasta och såser. Ett event som inkluderade nedsläpp på utvalda redaktioner.
Ibland blir produktutlån mer än bara varuprover till pressen. Vi bistår med all rekvisita, lokal och aktuella produktnyheter för temat. Här tidningen Älskade hem som plåtade omslag och 8 sidor i våra lokaler och med all rekvisita från oss. Modell Miss Universum - Yvonne Ryding.